Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Державна підтримка
українського експорту
Укр | Eng | Рус
Україна
Перелік країн
Контакти диппредставництв
Довідка про країну
Економічне співробітництво

Огляд економіки

Торговельно-економічні відносини

Торговельні обмеження

Кон’юнктура ринків
Товарообіг з Україною

Дані країни перебування

Дані Держкомстату

Торгівля послугами

Правові питання

Угоди з Україною

Законодавство країни перебування

Міжурядова комісія

Про МК та її склад

Пошук партнера

Комерційні пропозиції від фірм в країні перебування

Торги/тендери в країні перебування

Міжнародні бізнес-події

Інвестиційне співробітництво

Аналіз інвестиційного співробітництва

Галузеві об’єднання
Корисні посилання
Відгуки про Портал
Полтавська обласна державна адміністрація
«Структура сайту влаштовує, інформація доступна для зацікавлених користувачів, функціональні можливості сайту відповідають потребам»

Украинские нефтепродукты
Стаття 37. Спеціальні санкції за порушення цього або пов'язаних з ним законів України  
Параметри: ЗЕД

 

Стаття 37. Спеціальні санкції за порушення цього або пов'язаних з ним законів України
За порушення цього або пов'язаних з ним законів України до суб'єктів ЗЕД або іноземних суб'єктів господарської діяльності можуть бути застосовані такі спеціальні санкції:
§          накладення штрафів у випадках несвоєчасного виконання або невиконання суб'єктами ЗЕД та іноземними суб'єктами господарської діяльності своїх обов'язків згідно з цим або пов'язаних з ним законів України. Розмір таких штрафів визначається відповідними положеннями законів України та/або рішеннями судових органів України;

{ Абзац третій частини першої статті 37 виключено на підставі Закону N 335-XIV ( 335-14 ) від 22.12.98 }
§          застосування до суб'єктів ЗЕД та іноземних суб'єктів господарської діяльності індивідуального режиму ліцензування у випадках порушення такими суб'єктами цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України, що встановлюють певні заборони, обмеження або порядок здійснення зовнішньоекономічних операцій; { Абзац четвертий частини першої статті 37 із змінами, внесеними згідно із Законом N 335-XIV (335-14) від 22.12.98; в редакції Закону N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
§          тимчасове зупинення ЗЕД у випадках порушення цього Закону або пов'язаних з ним законів України, проведення дій, які можуть зашкодити інтересам національної економічної безпеки.
Санкції, зазначені у цій статті, застосовуються центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики за поданням органів державної податкової та контрольно-ревізійної служб, митних, правоохоронних органів, органів Антимонопольного комітету України, спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг та Національного банку України або за рішенням суду. Санкції, зазначені у цій статті, можуть бути застосовані до суб'єктів ЗЕД або іноземних суб'єктів господарської діяльності протягом трьох років з дня виявлення порушення законодавства. { Частина друга статті 37 із змінами, внесеними згідно із Законами N335-XIV (335-14) від 22.12.98, N1294-IV (1294-15) від 20.11.2003; в редакції Закону N 3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
Подання щодо застосування санкцій повинно містити такі дані:
§          найменування та реквізити суб'єкта ЗЕД (для іноземних суб'єктів господарювання -мовою країни їхнього місцезнаходження),
§          відомості про зміст порушення з посиланням на конкретні положення законодавства України,
§          вид спеціальної санкції, яку пропонується застосувати,
§          найменування та реквізити контрагента, при виконанні контракту з яким порушено законодавство,
§          іншу доцільну інформацію. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
Застосуванню спеціальних санкцій до суб'єктів ЗЕД та іноземних суб'єктів господарювання може передувати офіційне попередження центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
Індивідуальний режим ліцензування діє до моменту усунення порушень   законодавства   України   або застосування практичних заходів, що гарантують виконання цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України та скасовується центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N 3268-IV ( 3268-15 ) від 22.12.2005 }
Тимчасове зупинення ЗЕД діє до моменту усунення порушень законодавства України або застосування практичних заходів, що гарантують виконання цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України, але не більше трьох місяців з дати винесення відповідного рішення центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики. Після тимчасового зупинення ЗЕД суб'єкти ЗЕД або іноземні суб'єкти господарської діяльності переводяться центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики на індивідуальний режим ліцензування. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
Подовження дії тимчасового зупинення ЗЕД здійснюється виключно за рішенням суду. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
Для подовження дії тимчасового зупинення ЗЕД центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики на підставі інформації ініціатора застосування даної санкції звертається з позовною заявою до суду. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }

При прийнятті рішення щодо подовження дії тимчасового зупинення ЗЕД суд зазначає термін, на який подовжено дію цієї санкції. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
Якщо суб'єктами ЗЕД або іноземними    суб'єктами   господарської   діяльності,   до   яких застосовано санкції, усунуто допущені порушення законодавства України або вжито практичні заходи, що гарантують виконання цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України, ініціатори подання щодо застосування санкцій можуть направляти центральному органу виконавчої влади з питань економічної політики матеріали про їх скасування   (зміну   виду, тимчасове зупинення). { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N 3268-IV ( 3268-15 ) від 22.12.2005 }

У разі виникнення форс-мажорних обставин, подання позову до суду країни розташування контрагента чи Міжнародного комерційного арбітражного суду, Морської арбітражної комісії при ТПП України про визнання або стягнення з іноземного суб'єкта господарської діяльності боргу, пов'язаного з невиконанням умов зовнішньоекономічного договору (контракту), а також у разі вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства дію санкцій центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики може бути тимчасово зупинено. Після закінчення строку зупинення санкції дія її поновлюється без додаткового рішення центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
У разі усунення порушень законодавства України або застосування практичних заходів, що гарантують виконання цього Закону та/або пов'язаних з ним законів України, і приведення своєї ЗЕД у відповідність із законами України або надання достатніх доказів неможливості (безперспективності) застосування практичних заходів, що гарантують виконання закону, суб'єкти ЗЕД та іноземні суб'єкти господарської діяльності, до яких застосовано санкції, мають право подавати до центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики відповідні матеріали та виходити з клопотанням про скасування (зміну виду, тимчасове зупинення) дії санкцій. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
Клопотання повинно містити такі документи:
§          лист-звернення з викладенням причин, що призвели до порушення, та про вжиті заходи щодо приведення своєї діяльності у відповідність із нормами законодавства України;

§          оригінали або завірені в установленому порядку копії матеріалів (довідки) від державних органів, що здійснюють контроль за ЗЕД чи валютний контроль, та/абоагентів валютного контролю, які засвідчують вжиті суб'єктом ЗЕД практичні заходи щодо приведення своєї діяльності у відповідність із нормами законодавства України. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
Загальний термін розгляду цих клопотань не повинен перевищувати тридцяти календарних днів. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
З метою уточнення інформації центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики може звертатися до державних органів, що здійснюють контроль у сфері ЗЕД, валютний контроль, та агентів валютного контролю із запитами про одержання додаткових матеріалів (інформації) щодо діяльності суб'єктів ЗЕД, які звернулися до нього з клопотанням про скасування (зміну виду, тимчасове зупинення) дії санкції. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
Відповідальність за недостовірність інформації, зазначеної в поданнях, щодо застосування (скасування, зміни виду, тимчасового зупинення дії) санкцій, на підставі яких приймаються відповідні рішення центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики, несе ініціатор подання у порядку, передбаченому законом. { Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
Відповідальність за недостовірність відомостей, поданих до центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики, несуть суб'єкти ЗЕД.
{ Статтю 37 доповнено частиною згідно із Законом N3268-IV(3268-15) від 22.12.2005 }
Застосування санкцій, зазначених у цій статті, може бути оскаржено в суді. Представництво інтересів держави при розгляді таких судових спорів забезпечується центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики та державними органами, які внесли подання про застосування санкцій. Оскарження застосування санкцій у судовому порядку до винесення судом відповідного рішення не зупиняє їх дію. { Частина вісімнадцята статті 37 в редакції Закону N3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 }
{ Частину четверту статті 37 виключено на підставі Закону N 335-XIV (335-14) від 22.12.98; частину четверту вважати частиною дев'ятнадцятою згідно із Законом N 3268-IV (3268-15) від 22.12.2005 } (Текст підготовлено Відділом баз данних НПД УКС ВР)
Подібна інформація про інші країни  
Австрія Азербайджан Алжир Аргентина Бельгія Білорусь Болгарія Боснія і Герцеговина Бразилія Великобританія В`єтнам Греція Грузія Естонія Єгипет ЄС Ізраїль Індія Ірак Іран Іспанія Італія Йорданія Казахстан Канада Киргизстан Китай Куба Кувейт Латвія Литва Ліван Лівія Македонія Малайзія Марокко Мексика Молдова Нідерланди Німеччина ОАЕ Пакистан Південна Корея Польща Португалія Росiя Румунія Саудівська Аравія Сенегал Сербія Сирія Сінгапур Словаччина Словенія США Таджикистан Туніс Туреччина Туркменістан Угорщина Узбекистан Україна Фінляндія Франція Хорватія Чехія Чорногорія Швейцарія Швеція Японія
Інші документи по цій країні  

 
Підписка на оновлення  

Українські експортери
ДИСКАВЕРИ БУРОВОЕ ОБОРУДОВАНИЕ (УКРАИНА), ООО
ул. Яворницкого, 41, г. Стрий, Львовская обл.
НЕПТУН, ООО
3-ий пер. Шевченка, 3, с. Б. Дальник, Беляевский район, Одесская область
КРАСОТА И ЗДОРОВЬЕ, ООО
ул. Сомовская, 12 Б, Харьков
КРИСТАЛЛ, ВИННИЦКИЙ ЗАВОД, ДП
ул. 600-летия, 21, г. Винница
Експортоспроможна продукція
KSG АGRO, ХОЛДИНГ
Туши и полутуши свиные

ТЕХНОТОН-ЛУГАНСК, ООО
Нить полипропиленовая мультифиламентная

КАЛИБР, ООО
Болты

Комерційні пропозиції
ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "БАЄР АФЛАК"
Компанія зацікавлена в реалізації фармацевтичної прощукції в Україні

DOMESTAV, LTD.
Компанія зацікавлена в експорті ламелей для каркасу ліжка зі смереки, ялини, сосни, тополі або вільхи. ...

MIVINA S.R.O.
MIVINA s.r.o. зацікавлена в поставках з України: сантехніки, керамічної плитки, покрівельних матеріалів, ...

Тендери за кордоном
Бововняний очіс
Security Paper Mill India

Відбор компаній для проведення незалежних сертифікації та інспектування прибережних проектів
Oil and Natural Gas Corporation Ltd.

Аукціон на право користування надрами родовища кам'яного вугілля "Ташкумирське"
Держкомітет промисловості, енергетики та надрокористування Киргизької республіки