Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Державна підтримка
українського експорту
Укр | Eng | Рус
Торгівля з країнами світу
Перелік країн
Контакти диппредставництв
Довідка про країну
Економічне співробітництво

Огляд економіки

Торговельно-економічні відносини

Торговельні обмеження

Кон’юнктура ринків
Товарообіг з Україною

Дані країни перебування

Дані Держкомстату

Торгівля послугами

Правові питання

Угоди з Україною

Законодавство країни перебування

Міжурядова комісія

Про МК та її склад

Пошук партнера

Комерційні пропозиції від фірм в країні перебування

Торги/тендери в країні перебування

Міжнародні бізнес-події

Інвестиційне співробітництво

Аналіз інвестиційного співробітництва

Галузеві об’єднання
Корисні посилання
Відгуки про Портал
Міністерство регіонального розвитку та будівництва України
«Структура і функціональні можливості Інтернет-порталу державної підтримки українського експорту різнобічні і багатогранні та в майбутньому даний портал надасть всебічну підтримку просуванню українських товарів на зовнішніх ринках»

Украинские нефтепродукты
Додаток II. Найточніша наявна інформація в розумінні параграфа 8 Статті 6  
Параметри:

Додаток II. Найточніша наявна інформація в розумінні параграфа 8 Статті 6
 
1. Як тільки  стає  можливо  після  порушення  розслідування, органи  влади,  що  проводять  його,  повинні  конкретно в деталях зазначити інформацію,  яка вимагається від будь-якої  зацікавленої сторони,  та спосіб,  у який ця інформація повинна бути структурно побудована зацікавленою стороною  в  її  відповіді.  Органи  влади також   повинні   забезпечити,  щоб  ця  сторона  знала,  що  якщо
інформацію не буде надано протягом  розумного  проміжку  часу,  то органи  влади  мають  повне  право  робити  визначення на підставі наявних фактів,  включаючи ті,  які містяться в заяві  від  галузі
вітчизняного виробництва про порушення розслідування.
    
2. Органи   влади  можуть  також  вимагати,  щоб  зацікавлена сторона надала свої відповіді на конкретному носії (наприклад,  на комп'ютерній  стрічці) або в електронному вигляді.  Коли подається така вимога,  органи  влади  повинні  враховувати  обгрунтованість можливості зацікавленої сторони надати відповідь на бажаному носії або в електронному вигляді  і  не  повинні  вимагати  від  сторони
використання для її відповіді іншої комп'ютерної системи,  ніж та, що використовується цією стороною. Орган влади не повинен висувати вимогу  про  відповідь  у  комп'ютерній  формі,  якщо  зацікавлена сторона не веде комп'ютерних рахунків та якщо  надання  відповіді, як  це  вимагається,  приведе до невиправданого додаткового тягаря для   зацікавленої   сторони,   наприклад   потягне    за    собою необгрунтовані  додаткові витрати та незручності.  Органи влади не повинні висувати вимогу  про  надання  відповідей  на  конкретному носії або в електронному вигляді, якщо зацікавлена сторона не веде комп'ютерних рахунків на такому носії або машинною мовою  та  якщо надання  відповіді,  як це вимагається,  приведе до невиправданого додаткового тягаря для зацікавленої сторони,  наприкладпотягне за собою необгрунтовані додаткові витрати та незручності.
    
3. Уся інформація,  яка піддається перевірці і належним чином надана  для використання при розслідуванні без зайвих труднощів та надається своєчасно і - якщо це застосовується - яка подається  на
носії або в електронному вигляді, як цього вимагають органи влади, має братися до  уваги  при  визначеннях.  Якщо  сторона  не  надає відповіді на бажаному носії або в електронному вигляді, але органи влади виявлять,  що умови,  викладені в параграфі 2,  виконано, то ненадання  відповіді  на бажаному носії або в електронному вигляді не вважається таким, що значним чином перешкоджає розслідуванню.
    
4. Коли органи влади не мають можливості обробити інформацію, якщо вона надана на конкретному носії (наприклад  на  комп'ютерній стрічці),  то  інформація  повинна надаватися у вигляді письмового
матеріалу або в будь-якій  іншій  формі,  прийнятній  для  органів влади.
    
5. Навіть якщо надана інформація може  не  бути  ідеальною  в усіх відношеннях,  це не виправдовує її відкидання уповноважениими органами  влади  за  умови,  що  зацікавлена  сторона доклала усіх зусиль.
    
6. Якщо докази або інформація не приймаються, то сторона, яка їх  подає,  повинна негайно бути поінформована про причини цього і повинна  мати  можливість  надати  додаткові  пояснення   протягом
розумного   періоду,   з   належним   врахуванням   часових  рамок розслідувань. Якщо ці пояснення вважаються уповноваженими органами влади  непереконливими,  причини  відкидання  таких  доказів   або інформації   мають   бути   надані   у   будь-яких   опублікованих визначеннях.
    
7. Якщо  уповноважені  органи  влади  повинні  базувати  свої висновки,  включаючи  ті,  що  стосуються  звичайної вартості,  на інформації з вторинного джерела,  включаючи інформацію,  надану  в
заяві  про  порушення  розслідування,  вони  повинні  зробити це з особливою обачністю.  В таких випадках органи влади повинні,  якщо це практично можливо,  перевірити цю інформацію з інших незалежних джерел,  які є  у  них  в  розпорядженні,  таких  як  опубліковані прейскуранти,  офіційна  статистика  імпорту  та  дані  про  митні надходження,  а  також   з   інформації,   одержаної   від   інших зацікавлених сторін у ході розслідування. Однак зрозуміло, що якщо зацікавлена  сторона  не  надає  сприяння,  а   отже,   відповідна інформація  приховується від органів влади,  то така ситуація може привести до  результату,  який  буде  менш  сприятливим  для  цієї сторони, ніж якби ця сторона сприяла.

Подібна інформація про інші країни  
Інші документи по цій країні  
IT та телекомунікації PR та реклама Будівництво Валюта Вироби з чорних та інших некоштовних металів Географічне розташування Державний устрій Довідкова інформація Економічне співробітництво Економічні новини Енергоносії Законодавство у сфері ЗЕД Захист внутрішнього ринку Зв'язок ЗЕД Інвестиції Інформаційно-аналітичні послуги Інше машинобудування Інші послуги Каміння, скло, кераміка Консалтингові послуги Кон’юнктура ринків Макроекономічні показники Митно-тарифне регулювання Міжурядова комісія Мінеральна сировина Населення Національна символіка Нетарифне регулювання Святкові дні Страхування Товари агропромислового комплексу Товари деревообробної промисловості Товари кольорової металургії Товари легкої промисловості Товари фармацевтичної промисловості Товари хімічної промисловості Товари целюлозно-паперової промисловості та друкована продукція Товари чорної металургії Точне машинобудування Транспорт Транспортне машинобудування Транспортно-експедиційні послуги Туризм Фінансові послуги

 
Підписка на оновлення  

Українські експортери
ДИСКАВЕРИ БУРОВОЕ ОБОРУДОВАНИЕ (УКРАИНА), ООО
ул. Яворницкого, 41, г. Стрий, Львовская обл.
НЕПТУН, ООО
3-ий пер. Шевченка, 3, с. Б. Дальник, Беляевский район, Одесская область
КРАСОТА И ЗДОРОВЬЕ, ООО
ул. Сомовская, 12 Б, Харьков
КРИСТАЛЛ, ВИННИЦКИЙ ЗАВОД, ДП
ул. 600-летия, 21, г. Винница
Експортоспроможна продукція
KSG АGRO, ХОЛДИНГ
Туши и полутуши свиные

ТЕХНОТОН-ЛУГАНСК, ООО
Нить полипропиленовая мультифиламентная

КАЛИБР, ООО
Болты

Комерційні пропозиції
ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "БАЄР АФЛАК"
Компанія зацікавлена в реалізації фармацевтичної прощукції в Україні

DOMESTAV, LTD.
Компанія зацікавлена в експорті ламелей для каркасу ліжка зі смереки, ялини, сосни, тополі або вільхи. ...

MIVINA S.R.O.
MIVINA s.r.o. зацікавлена в поставках з України: сантехніки, керамічної плитки, покрівельних матеріалів, ...

Тендери за кордоном
Бововняний очіс
Security Paper Mill India

Відбор компаній для проведення незалежних сертифікації та інспектування прибережних проектів
Oil and Natural Gas Corporation Ltd.

Аукціон на право користування надрами родовища кам'яного вугілля "Ташкумирське"
Держкомітет промисловості, енергетики та надрокористування Киргизької республіки