Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Державна підтримка
українського експорту
Укр | Eng | Рус
Торгівля з країнами світу
Перелік країн
Контакти диппредставництв
Довідка про країну
Економічне співробітництво

Огляд економіки

Торговельно-економічні відносини

Торговельні обмеження

Кон’юнктура ринків
Товарообіг з Україною

Дані країни перебування

Дані Держкомстату

Торгівля послугами

Правові питання

Угоди з Україною

Законодавство країни перебування

Міжурядова комісія

Про МК та її склад

Пошук партнера

Комерційні пропозиції від фірм в країні перебування

Торги/тендери в країні перебування

Міжнародні бізнес-події

Інвестиційне співробітництво

Аналіз інвестиційного співробітництва

Галузеві об’єднання
Корисні посилання
Відгуки про Портал
Запорізька обласна державна адміністрація
«Структура та можливості створеного Вами інформаційного порталу, на наш погляд, цілком відповідають завданням державної політики з розвитку експорту та будуть корисні як підприємствам, так і фізичним особам»

Украинские нефтепродукты
Стаття 9. Стягнення та отримання антидемпінгових мит  
Параметри:

Стаття 9. Стягнення та отримання антидемпінгових мит
 
9.1. Рішення про те, чи стягувати антидемпінгове мито чи ні у випадках,  коли всі вимоги для такого стягнення виконано,  а також рішення   про   те,   чи   сума  антидемпінгового  мита,  яке  має стягуватися,  мусить становити повну демпінгову різницю  чи  меншу суму - це ті рішення, які повинні робитися уповноваженими органами влади  Члена  СОТ-імпортера.  Бажано,  щоб  таке  стягнення   мало дозвільний  характер  на  території  всіх  Членів  СОТ і мито було меншим,  ніж різниця,  якщо таке менше мито  буде  адекватним  для усунення шкоди галузі вітчизняного виробництва.

9.2. Коли антидемпінгове мито стягується відносно  будь-якого товару,  таке  антидемпінгове  мито отримується у належних сумах у кожному випадку на недискримінаційній  основі  по  імпорту  такого  кожному випадку на недискримінаційній  основі  по  імпорту  такого товару  від  усіх  джерел,  які,  як  виявлено,  є демпінговими та завдають шкоди,  за винятком імпорту з таких джерел,  від яких, за умовами  цієї  Угоди,  прийнято цінові зобов'язання.  Органи влади називають постачальника  або  постачальників  зазначеного  товару. Однак  якщо задіяно кілька постачальників з однієї і тієї ж країни і   назвати   всіх   цих   постачальників   практично   неможливо, уповноважені  органи  влади  можуть  зазначити  назву  відповідної країни-постачальника. Якщо задіяні декілька постачальників з більш ніж однієї країни,  уповноважені органи влади можуть назвати чи то всіх задіяних постачальників,  чи,  якщо це  практично  неможливо, всіх задіяних країн-постачальників.
    
9.3. Сума  антидемпінгового  мита  не  перевищує  демпінгової різниці, як це встановлено відповідно до Статті 2.
    
9.3.1. Якщо  сума   антидемпінгового   мита   оцінюється   на зворотній  основі,  визначення  остаточних зобов'язань щодо сплати антидемпінгових мит повинно  відбутися  якнайшвидше,  як  правило, протягом  12  місяців  і  в  жодному випадку не пізніше 18 місяців після дати,  коли було подано вимогу  щодо  визначення  остаточної оцінки  суми  антидемпінгового  мита. (20)  Будь-яке відшкодування
робиться негайно і,  як правило,  не пізніше, ніж протягом 90 днів після  визначення  остаточного  зобов'язання  відповідно  до цього підпараграфа. В будь-якому випадку, коли відшкодування не зроблено
протягом  90  днів,  органи  влади  надають  пояснення,  якщо   це вимагається.
 
9.3.2. Якщо   сума   антидемпінгового   мита   оцінюється  на перспективній  основі,  передбачається   положення   про   негайне відшкодування,   на   вимогу,  будь-якого  мита,  яке  сплачене  з
перевищенням демпінгової різниці.  Відшкодування будь-якого такого мита,  сплаченого  понад фактичну демпінгову різницю,  як правило, відбувається протягом 12 місяців і в жодному випадку не пізніше 18
місяців  після  дати,  коли  було подано вимогу про відшкодування, належним  чином  підтриману  доказами,  імпортером  товару,   який підпадає   під   антидемпінгове   мито.   Дозволене  відшкодування
здебільшого здійснюється протягом  90  днів  з  моменту  прийняття вищезгаданого рішення.
    
9.3.3. При визначенні,  чи повинно надаватися відшкодування і якою мірою, коли експортна ціна виводиться відповідно до параграфа 3 Статті 2,  уповноважені органи влади беруть  до  уваги  будь-які зміни в звичайній вартості, будь-які зміни у витратах, понесених в період між імпортуванням та перепродажем, та будь-які зміни в ціні перепродажу,  які належним чином відображені в наступних продажних
цінах,  і повинні обчислити експортну ціну без вирахувань на  суму сплачених  антидемпінгових  мит,  якщо  надано  переконливі докази вищезгаданого.
    
9.4. Якщо уповноважені органи влади обмежили своє дослідження відповідно до другого речення параграфа 10 Статті 6,  то  будь-яке антидемпінгове  мито,  застосоване  до імпорту від експортерів або
виробників, не включених до дослідження, не повинно перевищувати:
    
(i) середньозваженої    демпінгової   різниці,   встановленої відносно окремих експортерів чи виробників, або
    
(ii) якщо   зобов'язання   щодо  сплати  антидемпінгових  мит обчислюється на основі майбутньої звичайної вартості - різниці між середньозваженою   звичайною   вартістю   окремих  експортерів  чи виробників та експортними цінами експортерів або  виробників,  які не були окремо досліджені,  за умови, що уповноважені органи влади не повинні брати до  уваги  для  цілей  цього  параграфа  будь-які нульові  та  мізерні  різниці,  а  також  різниці,  встановлені за обставин,  які згадані  в  параграфі  8  Статті  6.  Органи  влади застосовують  окремі  мита  або  звичайну  вартість до імпорту від будь-якого експортера або виробника, не включеного до дослідження, який  надав  необхідну  інформацію  в  ході  розслідування,  як це передбачено підпараграфом 10.2 Статті 6.
    
9.5. Якщо товар підпадає  під  антидемпінгове  мито  в  Члені СОТ-імпортері, уповноважені органи влади негайно роблять перевірку з  метою  визначення  індивідуальної   демпінгової   різниці   для
будь-яких     експортерів     або    виробників    у    зазначеній країні-експортері,  які  не  експортували  цей  товар   до   Члена СОТ-імпортера  протягом періоду розслідування,  за умови,  що такі експортери або виробники можуть показати,  що вони не пов'язані  з будь-якими  експортерами або виробниками в країні-експортері,  які підпадають під антидемпінгові мита на цей  товар.  Така  перевірка розпочинається  та  виконується на прискореній основі порівняно зі звичайним  визначенням  мита  та  процедурами  перевірки  в  Члені СОТ-імпортері.  Поки  виконується  така  перевірка,  на імпорт від таких експортерів  або  виробників  не  стягуються  антидемпінгові мита. Однак уповноважені органи влади можуть утриматися від оцінки та/або вимагати гарантій для забезпечення того, щоб у разі, коли в результаті  такої  перевірки буде визначено демпінг відносно таких виробників  або  експортерів,  у  зворотному  порядку  могли  бути стягнені антидемпінгові мита до дати початку перевірки.
Подібна інформація про інші країни  
Інші документи по цій країні  
IT та телекомунікації PR та реклама Будівництво Валюта Вироби з чорних та інших некоштовних металів Географічне розташування Державний устрій Довідкова інформація Економічне співробітництво Економічні новини Енергоносії Законодавство у сфері ЗЕД Захист внутрішнього ринку Зв'язок ЗЕД Інвестиції Інформаційно-аналітичні послуги Інше машинобудування Інші послуги Каміння, скло, кераміка Консалтингові послуги Кон’юнктура ринків Макроекономічні показники Митно-тарифне регулювання Міжурядова комісія Мінеральна сировина Населення Національна символіка Нетарифне регулювання Святкові дні Страхування Товари агропромислового комплексу Товари деревообробної промисловості Товари кольорової металургії Товари легкої промисловості Товари фармацевтичної промисловості Товари хімічної промисловості Товари целюлозно-паперової промисловості та друкована продукція Товари чорної металургії Точне машинобудування Транспорт Транспортне машинобудування Транспортно-експедиційні послуги Туризм Фінансові послуги

 
Підписка на оновлення  

Українські експортери
ДИСКАВЕРИ БУРОВОЕ ОБОРУДОВАНИЕ (УКРАИНА), ООО
ул. Яворницкого, 41, г. Стрий, Львовская обл.
НЕПТУН, ООО
3-ий пер. Шевченка, 3, с. Б. Дальник, Беляевский район, Одесская область
КРАСОТА И ЗДОРОВЬЕ, ООО
ул. Сомовская, 12 Б, Харьков
КРИСТАЛЛ, ВИННИЦКИЙ ЗАВОД, ДП
ул. 600-летия, 21, г. Винница
Експортоспроможна продукція
KSG АGRO, ХОЛДИНГ
Туши и полутуши свиные

ТЕХНОТОН-ЛУГАНСК, ООО
Нить полипропиленовая мультифиламентная

КАЛИБР, ООО
Болты

Комерційні пропозиції
ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "БАЄР АФЛАК"
Компанія зацікавлена в реалізації фармацевтичної прощукції в Україні

DOMESTAV, LTD.
Компанія зацікавлена в експорті ламелей для каркасу ліжка зі смереки, ялини, сосни, тополі або вільхи. ...

MIVINA S.R.O.
MIVINA s.r.o. зацікавлена в поставках з України: сантехніки, керамічної плитки, покрівельних матеріалів, ...

Тендери за кордоном
Бововняний очіс
Security Paper Mill India

Відбор компаній для проведення незалежних сертифікації та інспектування прибережних проектів
Oil and Natural Gas Corporation Ltd.

Аукціон на право користування надрами родовища кам'яного вугілля "Ташкумирське"
Держкомітет промисловості, енергетики та надрокористування Киргизької республіки