Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Державна підтримка
українського експорту
Укр | Eng | Рус
Торгівля з країнами світу
Перелік країн
Контакти диппредставництв
Довідка про країну
Економічне співробітництво

Огляд економіки

Торговельно-економічні відносини

Торговельні обмеження

Кон’юнктура ринків
Товарообіг з Україною

Дані країни перебування

Дані Держкомстату

Торгівля послугами

Правові питання

Угоди з Україною

Законодавство країни перебування

Міжурядова комісія

Про МК та її склад

Пошук партнера

Комерційні пропозиції від фірм в країні перебування

Торги/тендери в країні перебування

Міжнародні бізнес-події

Інвестиційне співробітництво

Аналіз інвестиційного співробітництва

Галузеві об’єднання
Корисні посилання
Відгуки про Портал
Херсонська Торгово-промислова палата
«Переконані, що Портал дозволить створити надійну інформаційну базу для діяльності вітчизняних експортерів та надасть їм всебічну підтримку з боку держави.
Ми впевнені, цей ресурс сприятиме популяризації України серед світової спільноти в якості надійного та стабільного торговельного партнера, поширенню конкурентоспроможної продукції українського виробництва на зовнішні ринки, а також створенню позитивного іміджу нашої країни у межах світового інформаційного простору»

Украинские нефтепродукты
Стаття 6. Докази  
Параметри:

Стаття 6.  Докази
 
6.1. Усім      зацікавленим     сторонам     антидемпінгового розслідування надається повідомлення про інформацію, яку вимагають уповноважені органи влади,  та  широкі  можливості  представити  в письмовому  вигляді  всі  докази,  які  вони  вважають  доречними, стосовно зазначеного розслідування.

6.1.1 Експортерам або зарубіжним  виробникам,  які  одержують запитальники,     що     використовуються    в    антидемпінговому розслідуванні,  надається щонайменше 30 днів для  відповіді.  (15) Має   бути   належним  чином  розглянуте  будь-яке  прохання  щодо продовження  30-денного  періоду,  і  після  подачі  причин   таке продовження має бути надано, коли тільки це практично можливо.

6.1.2. За  умови  дотримання  вимоги  захисту  конфіденційної інформації   докази,  представлені  у  письмовому  вигляді  однією зацікавленою  стороною,  негайно  передаються  іншим  зацікавленим сторонам, що беруть участь у розслідуванні.
 
6.1.3. Як тільки розслідування порушено,  уповноважені органи влади  надають  повний  текст письмової заяви,  одержаної згідно з параграфом 1 Статті 5,  відомим експортерам та органам  влади Члена  СОТ  експортера  та  надають  їх  на  вимогу іншим задіяним зацікавленим сторонам. Слід приділяти належну увагу вимозі захисту конфіденційної інформації, як це передбачено в параграфі 5.
 
6.2. У   ході   всього   антидемпінгового  розслідування  всі зацікавлені сторони повинні  мати  повні  можливості  для  захисту своїх  інтересів.  З  цією  метою  органи  влади на вимогу надають можливість всім зацікавленим сторонам зустрічатися  зі  сторонами, що  мають  протилежні  інтереси з тим,  щоб можна було представити протилежні думки та  запропонувати  заперечні  аргументи.  Надання таких  можливостей  повинно  здійснюватися  з  урахуванням потреби збереження  конфіденційності  та  зручності  для  сторін.  Жодного зобов'язання  для  будь-якої  сторони  щодо  зустрічі не існує,  і неучасть у ній не завдає шкоди позиціям цієї сторони.  Зацікавлені сторони також мають право,  при обгрунтуванні цього, подавати іншу інформацію в усному вигляді.
 
6.3. Усна інформація,  що передбачена параграфом 2,  береться до уваги уповноваженими органами влади  лише  тоді,  якщо  вона  в подальшому  відтворюється в письмовому вигляді і передається іншим
зацікавленим сторонам, як це передбачено підпараграфом 1.2.
 
6.4. Якщо  це  практично  можливо,  уповноважені органи влади вчасно  надають  можливості   всім   зацікавленим   сторонам   для ознайомлення  з  усією інформацією,  що пов'язана з представленням
їхніх  позицій,  яка  не  є  конфіденційною,  як  це  визначено  в параграфі  5,  і  використовується уповноваженими органами влади в антидемпінговому розслідуванні, та підготовки виступів на підставі
цієї інформації.
 
6.5. Будь-яка   інформація,   яка   за   своєю   природою   є конфіденційною  (наприклад,  тому  що  її розкриття надасть значні конкурентні  переваги  конкурентові  або  тому,  що  її  розкриття справить   значний   негативний  вплив  на  особу,  яка  подає  цю інформацію,  або на особу,  від якої ця особа одержала інформацію) або    яка    надається   на   конфіденційній   основі   сторонами розслідування,  повинна,  при достатньому обгрунтуванні, вважатися такою  уповноваженими  органами влади.  Така інформація не повинна розкриватися без конкретного дозволу сторони, що її надала.
 
6.5.1. Органи  влади  вимагають  від зацікавлених сторін,  що надають  конфіденційну  інформацію,  подати   її   неконфіденційні узагальнені виклади.  Ці виклади мають бути досить детальними, щоб
дозволити одержати раціональне розуміння суті інформації,  поданої в  конфіденційному  вигляді.  За  виняткових  обставин  ці сторони можуть зазначити,  що така інформація не може бути узагальнена. За
таких  обставин  має  бути  надана заява з поясненням причин того, чому узагальнення не є можливим.
 
6.5.2. Якщо  уповноважені  органи  влади виявлять,  що вимога конфіденційності не є обгрунтованою і якщо подавач  інформації  чи то не бажає публікувати її,  чи то давати дозвіл на її розкриття в узагальненій формі або у вигляді резюме,  органи влади  можуть  не брати  такої  інформації  до  уваги,  якщо тільки їм не зможе бути продемонстровано з відповідних джерел,  щоб їх переконати,  що  ця інформація є вірною.
 
6.6. За  винятком обставин,  наведених в параграфі 8,  в ході розслідування  уповноважені  органи  влади  повинні  упевнитися  в точності  інформації,  поданої  зацікавленими  сторонами,  на якій базуються їхні висновки.
 
6.7. Для того, щоб перевірити надану інформацію або з'ясувати подальші подробиці,  уповноважені  органи влади  можуть  проводити розслідування  на території інших  Членів СОТ,  якщо це необхідно,
за  умови  одержання  згоди  зацікавлених  фірм,   та   повідомити представників  уряду відповідного Члена СОТ,  якщо тільки цей Член не заперечує проти розслідування. До розслідувань, які виконуються
на  території  інших Членів,  застосовуються процедури,  описані в Додатку I.  За умови дотримання вимоги про  захист  конфіденційної інформації   органи   влади  надають  результати  будь-яких  таких
розслідувань або здійснюють їх розкриття відповідно до параграфа 9 фірмам, до яких вони мають відношення,  а також можуть надати такі результати заявникам.
 
6.8. У випадках,  коли будь-яка зацікавлена сторона відмовляє в доступі до необхідної інформації або іншим  чином  не  надає  її протягом  розумного  періоду  часу  чи  значною  мірою перешкоджає розслідуванню,  попередні  та  остаточні  рішення,  позитивні  або негативні,  можуть  бути зроблені на підставі наявних фактів.  При застосуванні цього параграфа слід дотримуватися  положень  Додатка
II.
 
6.9. Органи  влади  перед  винесенням   остаточного   рішення інформують   всі   зацікавлені   сторони  про  суттєві  факти,  що розглядаються,  які становлять основу для рішення,  і про  те,  чи слід  застосувати  остаточні  заходи.  Таке  розкриття  інформації повинно відбутися завчасно,  щоб  сторони  змогли  захистити  свої інтереси.
 
6.10. Органи влади,  як правило, визначають окрему демпінгову різницю   для   кожного   відомого  зацікавленого  експортера  або виробника товару,  стосовно  якого  проводиться  розслідування.  У
випадках,   коли   кількість   задіяних  експортерів,  виробників, імпортерів або видів товарів настільки  велика,  що  зробити  таке визначення  практично неможливо,  уповноважені органи влади можуть
обмежити своє  вивчення  чи  то  розумною  кількістю  зацікавлених сторін  або  товарів,  використовуючи  вибірки,  які є статистично обгрунтованими,  на основі інформації,  наявної в органів влади на момент  відбору,  чи  то найбільшим процентним відношенням обсягів експорту  з  відповідної  країни,  яке  може   обгрунтовано   бути дослідженим.
 
6.10.1. Будь-який відбір експортерів,  виробників, імпортерів або  типів  товарів,  зроблений  згідно з цим параграфом,  повинен переважно   робитися   при    консультуванні    з    зацікавленими експортерами, виробниками або імпортерами та за їх згодою.
 
6.10.2. У випадках,  коли уповноважені органи влади  обмежили своє вивчення, як передбачено цим параграфом, вони, проте, повинні визначити окрему демпінгову різницю для будь-якого експортера  або
виробника, який спочатку не був відібраний, котрий подає необхідну інформацію завчасно для того,  щоб така інформація була розглянута в ході розслідування, за винятком того, коли кількість експортерів
або виробників настільки велика,  що окремі вивчення будуть  надто обтяжливими  для  органів  влади і перешкодять вчасному завершенню розслідування.  Не слід відбивати охоту від  надання  добровільних
відповідей.
    
6.11 Для цілей цієї Угоди "зацікавлені сторони" включають:
    
(i) експортера або зарубіжного виробника чи імпортера товару, стосовно  якого  проводиться  розслідування,  або  торговельне  чи ділове   об'єднання,   більшість   членів   якого  є  виробниками,експортерами або імпортерами такого товару;
    
(ii) уряд Члена-експортера;
    
(iii) виробника аналогічного товару в Члені СОТ-імпортері або торговельне   та   ділове   об'єднання,   більшість  членів  якого виробляють аналогічний товар на території Члена СОТ-імпортера. Цей список  не заважає Членам дозволяти включати в якості зацікавлених сторін вітчизняні та зарубіжні сторони на додачу до названих вище.
    
6.12. Органи  влади надають можливість галузевим користувачам товару,   щодо   якого   проводиться    розслідування,    і    для представницьких  організацій-споживачів  у  випадках,  коли  товар
звичайно  продається  вроздріб,  надавати  інформацію,   яка   має відношення   до   розслідування,   стосовно   демпінгу,  шкоди  та причинного зв'язку.
    
6.13. Органи   влади   належним   чином  враховують  будь-які труднощі,  які  відчувають  зацікавлені  сторони,  особливо   малі компанії,   в  наданні  інформації,  яка  вимагається,  і  надають
будь-яку практичну можливу допомогу.
    
6.14. Викладені  вище  процедури  не  спрямовані  на те,  щоб перешкодити органам влади Члена СОТ швидко  діяти  щодо  порушення розслідування,  одержання  попередніх  або  остаточних  висновків,
позитивних  чи  негативних,   або   застосування   попередніх   чи остаточних заходів згідно з відповідними положеннями цієї Угоди.
 
Подібна інформація про інші країни  
Інші документи по цій країні  
IT та телекомунікації PR та реклама Будівництво Валюта Вироби з чорних та інших некоштовних металів Географічне розташування Державний устрій Довідкова інформація Економічне співробітництво Економічні новини Енергоносії Законодавство у сфері ЗЕД Захист внутрішнього ринку Зв'язок ЗЕД Інвестиції Інформаційно-аналітичні послуги Інше машинобудування Інші послуги Каміння, скло, кераміка Консалтингові послуги Кон’юнктура ринків Макроекономічні показники Митно-тарифне регулювання Міжурядова комісія Мінеральна сировина Населення Національна символіка Нетарифне регулювання Святкові дні Страхування Товари агропромислового комплексу Товари деревообробної промисловості Товари кольорової металургії Товари легкої промисловості Товари фармацевтичної промисловості Товари хімічної промисловості Товари целюлозно-паперової промисловості та друкована продукція Товари чорної металургії Точне машинобудування Транспорт Транспортне машинобудування Транспортно-експедиційні послуги Туризм Фінансові послуги

 
Підписка на оновлення  

Українські експортери
ДИСКАВЕРИ БУРОВОЕ ОБОРУДОВАНИЕ (УКРАИНА), ООО
ул. Яворницкого, 41, г. Стрий, Львовская обл.
НЕПТУН, ООО
3-ий пер. Шевченка, 3, с. Б. Дальник, Беляевский район, Одесская область
КРАСОТА И ЗДОРОВЬЕ, ООО
ул. Сомовская, 12 Б, Харьков
КРИСТАЛЛ, ВИННИЦКИЙ ЗАВОД, ДП
ул. 600-летия, 21, г. Винница
Експортоспроможна продукція
KSG АGRO, ХОЛДИНГ
Туши и полутуши свиные

ТЕХНОТОН-ЛУГАНСК, ООО
Нить полипропиленовая мультифиламентная

КАЛИБР, ООО
Болты

Комерційні пропозиції
ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "БАЄР АФЛАК"
Компанія зацікавлена в реалізації фармацевтичної прощукції в Україні

DOMESTAV, LTD.
Компанія зацікавлена в експорті ламелей для каркасу ліжка зі смереки, ялини, сосни, тополі або вільхи. ...

MIVINA S.R.O.
MIVINA s.r.o. зацікавлена в поставках з України: сантехніки, керамічної плитки, покрівельних матеріалів, ...

Тендери за кордоном
Бововняний очіс
Security Paper Mill India

Відбор компаній для проведення незалежних сертифікації та інспектування прибережних проектів
Oil and Natural Gas Corporation Ltd.

Аукціон на право користування надрами родовища кам'яного вугілля "Ташкумирське"
Держкомітет промисловості, енергетики та надрокористування Киргизької республіки