Стаття 22
Публічне повідомлення і пояснення винесених визначень
22.1 У випадку, коли органи влади мають достатні докази для обгрунтування порушення розслідування
відповідно до Статті 11, Член або Члени СОТ, товари яких є об'єктом такого розслідування, та інші
зацікавлені сторони, відомі органам розслідування, повинні бути поінформовані про це, для чого
здійснюється публічне повідомлення.
22.2 Публічне повідомлення про порушення розслідування повинно містити або іншим чином надавати
через окремий звіт53 достатню інформацію про наступне:
(i) назву країни-експортера або країн-експортерів та назву товару, стосовно якого порушено
розслідування;
(ii) дату порушення розслідування;
(iii) опис практики надання субсидії або субсидій, що підлягають розслідуванню;
(iv) резюме факторів, на яких грунтується звинувачення у завданні шкоди;
(v) адресу, на яку повинні надсилатися подання зацікавлених Членів СОТ та зацікавлених
сторін;
а також
(vi) термін, який надається зацікавленим Членам СОТ та зацікавленим сторонам для доведення
до відома органів розслідування їхніх міркувань.
22.3 Публічне повідомлення повинно надаватися щодо будь-якого попереднього чи остаточного
визначення, чи то стверджувального, чи заперечувального характеру, будь-якого рішення про прийняття
зобов’язання від експортера відповідно до Статті 18, про припинення такого зобов’язання, а також про
припинення остаточного компенсаційного мита. Кожне таке повідомлення повинно містити або іншим
чином надавати через окремий звіт досить докладне викладення виявлених фактів та висновків, яких
дійшли органи розслідування з усіх фактичних та правових аспектів, які вони вважають суттєвими. Всі
такі повідомлення та звіти повинні направлятися Членові або Членам СОТ, товари яких підпадають під
таке визначення або зобов’язання, та іншим відомим зацікавленим сторонам.
22.4 Публічне повідомлення про накладення тимчасових заходів повинно містити, або іншим чином
надавати через окремий звіт досить докладне пояснення причини попереднього визначення факту
наявності субсидії і шкоди та повинно грунтуватися на фактичних і правових аспектах, які були основою
для прийняття чи відхилення аргументів. Таке повідомлення або звіт, приділяючи належну увагу
вимогам щодо захисту конфіденційної інформації, повинні, зокрема, містити:
(i) назви постачальників або, коли це не є можливим з практичної точки зору, країн-
постачальників, що розглядаються у справі;
(ii) опис товару, який є достатнім для митних цілей;
(iii) визначену суму субсидії та підставу, на якій було визначено факт наявності субсидії;
(iv) міркування щодо визначення шкоди відповідно до Статті 15;
(v) основні причини, що викликали винесення визначення.
22.5 Публічне повідомлення про завершення або тимчасове припинення розслідування у випадку
винесення визначення стверджувального характеру, яке передбачає накладання остаточного мита або
прийняття зобов’язань від експортера повинно містити або іншим чином надавати через окремий звіт
всю відповідну інформацію з фактичних та правових аспектів, а також причини, що викликали
накладення остаточних заходів або прийняття зобов’язання від експортера. При цьому належна увага
повинна приділятися вимогам щодо захисту конфіденційної інформації. Зокрема, таке повідомлення або
звіт повинні містити інформацію, зазначену у параграфі 4, а також причини прийняття або відхилення
аргументів чи претензій, викладених зацікавленими Членами СОТ та експортерами й імпортерами.
22.6 Публічне повідомлення про тимчасове або повне припинення розслідування, яке є наслідком
прийняття зобов’язань від експортера відповідно до Статті 18, повинно містити або іншим чином
надавати через окремий звіт неконфіденційну частину такого зобов’язання.
22.7 Положення цієї Статті застосовуються mutatis mutandis до порушення та припинення переглядів
відповідно до Статті 21, а також до рішень про застосування мит, що мають зворотну силу, відповідно до
Статті 20. |