Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Державна підтримка
українського експорту
Укр | Eng | Рус
Торгівля з країнами світу
Перелік країн
Контакти диппредставництв
Довідка про країну
Економічне співробітництво

Огляд економіки

Торговельно-економічні відносини

Торговельні обмеження

Кон’юнктура ринків
Товарообіг з Україною

Дані країни перебування

Дані Держкомстату

Торгівля послугами

Правові питання

Угоди з Україною

Законодавство країни перебування

Міжурядова комісія

Про МК та її склад

Пошук партнера

Комерційні пропозиції від фірм в країні перебування

Торги/тендери в країні перебування

Міжнародні бізнес-події

Інвестиційне співробітництво

Аналіз інвестиційного співробітництва

Галузеві об’єднання
Корисні посилання
Відгуки про Портал
Закарпатська Торгово-промислова палата
«Враховуючи сьогоднішню економічну ситуацію, необхідність у наданні практичної допомоги малому, середньому та крупному бізнесу України в налагодженні, відновленні чи створенні нових виробництв, які в свою чергу будуть сприяти створенню нових робочих місць., збільшенню доходів суб’єктів господарювання та зростання бюджетних надходжень, є одним з найбільш ефективних шляхів стабілізації економічного зростання нашої держави.
Члени Палати, Закарпатська ТПП всілякими ресурсами, всіма наявними можливостями готова підтримати Ваші кроки з популяризації українських товарів, українського товаровиробника не тільки на внутрішньому, але й на зовнішніх ринках»

Украинские нефтепродукты
Стаття 18  
Параметри:

Стаття 18

Зобов’язання
 
18.1 Процедуру розслідування може бути тимчасово чи остаточно припинено без застосування тимчасових
заходів або накладення компенсаційних мит після отримання задовільних добровільних зобов’язань, відповідно до яких:
(a) уряд експортуючого Члена СОТ погодиться відмінити, або обмежити субсидію, або вжити інших заходів щодо її впливу; або
(b) експортер погодиться переглянути свої ціни таким чином, щоб органи розслідування
визнали, що шкідливий вплив субсидії усунуто. Підвищення цін за такими зобов’язаннями не повинні бути вищими,
ніж це необхідно для компенсації суми субсидії. Бажано, щоб підвищення цін були меншими за суму субсидії, якщо таке підвищення є достатнім для
усунення шкоди, що завдається галузі вітчизняного виробництва.
18.2 Зобов’язання не вимагатимуться і не прийматимуться, якщо органи влади імпортуючого Члена СОТ не зроблять
попереднього визначення стверджувального характеру щодо факту надання субсидій і завдання шкоди у результаті їх надання, а також,
у випадку зобов’язань з боку експортерів, не отримають згоди від експортуючого Члена.
18.3 Запропоновані експортуючим Членом СОТ зобов’язання не обов’язково повинні прийматися імпортуючим, якщо
органи влади останнього вважають, що їх прийняття є неможливим з практичної точки зору, наприклад, якщо кількість
реальних або потенційних експортерів занадто велика, або з інших причин, включаючи загальнополітичні міркування. У разі виникнення
такої ситуації, якщо це можливо, органи влади повинні навести експортерові причини, які привели їх до висновку, що
прийняття зобов’язань не є можливим, а також у міру можливості надати експортерові можливість висловити свої
зауваження з цього приводу.
18.4 Якщо зобов’язання приймається, розслідування факту наявності субсидій та завдання шкоди, однак, не завершуватиметься,
якщо цього бажає експортуючий Член СОТ і так вирішує імпортуючий Член. У такому разі, якщо буде винесено визначення заперечувального
характеру щодо факту наявності субсидій або завдання шкоди, зобов’язання автоматично втрачає силу, окрім випадків, коли таке визначення
виноситься в основному завдяки наявності зобов’язання. У таких випадках відповідні органи влади можуть вимагати, щоб зобов’язання зберігалося
протягом розумного терміну часу, який відповідає положенням цієї Угоди.У випадку, коли робиться визначення стверджувального характеру щодо
факту наявності субсидій або завдання шкоди, зобов’язання продовжує залишатися в силі відповідно до його умов і положень цієї Угоди.
18.5 Органи влади імпортуючого Члена СОТ можуть запропонувати прийняття експортером цінових
зобов’язань, але жоден експортер не примушується приймати такі зобов’язання. Той факт, що уряди чи
експортери не пропонують взяти на себе такі зобов’язання або не погоджуються на пропозицію
прийняти їх на себе, ні у якому разі не повинен впливати на розгляд справи. Проте органи влади можуть
визначити, що загроза завдання шкоди є більш вірогідною, якщо продовжуватиметься субсидування
імпорту.
18.6 Органи влади імпортуючого Члена СОТ можуть вимагати від будь-якого уряду або експортера,
від яких було прийнято зобов’язання, періодичного надання інформації, що стосується виконання такого
зобов’язання, а також надання дозволу на перевірку відповідних даних. У разі порушення зобов’язання
органи влади імпортуючого Члена СОТ можуть, за цією Угодою та відповідно до її положень, вдатися до
оперативних дій, які можуть включати негайне застосування тимчасових заходів на основі всієї наявної
інформації. У таких випадках з товарів, які ввезено для споживання не більше ніж за 90 днів до
застосування таких тимчасових заходів, можуть стягуватися остаточні мита відповідно до цієї Угоди, за
винятком імпортних товарів, які було ввезено до порушення зобов’язання.
Подібна інформація про інші країни  
Інші документи по цій країні  
IT та телекомунікації PR та реклама Будівництво Валюта Вироби з чорних та інших некоштовних металів Географічне розташування Державний устрій Довідкова інформація Економічне співробітництво Економічні новини Енергоносії Законодавство у сфері ЗЕД Захист внутрішнього ринку Зв'язок ЗЕД Інвестиції Інформаційно-аналітичні послуги Інше машинобудування Інші послуги Каміння, скло, кераміка Консалтингові послуги Кон’юнктура ринків Макроекономічні показники Митно-тарифне регулювання Міжурядова комісія Мінеральна сировина Населення Національна символіка Нетарифне регулювання Святкові дні Страхування Товари агропромислового комплексу Товари деревообробної промисловості Товари кольорової металургії Товари легкої промисловості Товари фармацевтичної промисловості Товари хімічної промисловості Товари целюлозно-паперової промисловості та друкована продукція Товари чорної металургії Точне машинобудування Транспорт Транспортне машинобудування Транспортно-експедиційні послуги Туризм Фінансові послуги

 
Підписка на оновлення  

Українські експортери
ДИСКАВЕРИ БУРОВОЕ ОБОРУДОВАНИЕ (УКРАИНА), ООО
ул. Яворницкого, 41, г. Стрий, Львовская обл.
НЕПТУН, ООО
3-ий пер. Шевченка, 3, с. Б. Дальник, Беляевский район, Одесская область
КРАСОТА И ЗДОРОВЬЕ, ООО
ул. Сомовская, 12 Б, Харьков
КРИСТАЛЛ, ВИННИЦКИЙ ЗАВОД, ДП
ул. 600-летия, 21, г. Винница
Експортоспроможна продукція
KSG АGRO, ХОЛДИНГ
Туши и полутуши свиные

ТЕХНОТОН-ЛУГАНСК, ООО
Нить полипропиленовая мультифиламентная

КАЛИБР, ООО
Болты

Комерційні пропозиції
ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "БАЄР АФЛАК"
Компанія зацікавлена в реалізації фармацевтичної прощукції в Україні

DOMESTAV, LTD.
Компанія зацікавлена в експорті ламелей для каркасу ліжка зі смереки, ялини, сосни, тополі або вільхи. ...

MIVINA S.R.O.
MIVINA s.r.o. зацікавлена в поставках з України: сантехніки, керамічної плитки, покрівельних матеріалів, ...

Тендери за кордоном
Бововняний очіс
Security Paper Mill India

Відбор компаній для проведення незалежних сертифікації та інспектування прибережних проектів
Oil and Natural Gas Corporation Ltd.

Аукціон на право користування надрами родовища кам'яного вугілля "Ташкумирське"
Держкомітет промисловості, енергетики та надрокористування Киргизької республіки