Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Державна підтримка
українського експорту
Укр | Eng | Рус
Торгівля з країнами світу
Перелік країн
Контакти диппредставництв
Довідка про країну
Економічне співробітництво

Огляд економіки

Торговельно-економічні відносини

Торговельні обмеження

Кон’юнктура ринків
Товарообіг з Україною

Дані країни перебування

Дані Держкомстату

Торгівля послугами

Правові питання

Угоди з Україною

Законодавство країни перебування

Міжурядова комісія

Про МК та її склад

Пошук партнера

Комерційні пропозиції від фірм в країні перебування

Торги/тендери в країні перебування

Міжнародні бізнес-події

Інвестиційне співробітництво

Аналіз інвестиційного співробітництва

Галузеві об’єднання
Корисні посилання
Відгуки про Портал
ЕНЕРНОАТОМ, Національна атомна енергогенеруюча компанія
«Інтернет-портал створений на досить високому технічному рівні і містить багато корисної інформації»

Украинские нефтепродукты
Стаття 12  
Параметри:

Стаття 12

Докази
 
12.1 Зацікавлені Члени СОТ та всі зацікавлені сторони у розслідуванні з компенсаційних мит повинні повідомлятися про інформацію, якої вимагають органи влади, а також отримувати повну можливість надавати у письмовій формі всі докази, які вони вважають за придатні для такого розслідування.
12.1.1 Експортери, закордонні виробники або зацікавлені Члени СОТ, що отримують анкети, які використовуються для розслідування з компенсаційних мит, повинні мати принаймні 30 днів для відповіді.40 Належна увага повинна приділятися будь-якому проханню пропродовження 30-денного терміну, і після пояснення причини таке продовження повинно надаватися всякий раз, коли воно є можливим.
12.1.2 При дотриманні вимог щодо захисту конфіденційної інформації докази, що надаються у письмовій формі одним зацікавленим Членом СОТ або зацікавленою стороною, повинні оперативно надаватися іншим зацікавленим Членам СОТ або зацікавленим сторонам, що беруть участь у розслідуванні.
12.1.3 Після порушення розслідування органи влади повинні надати повний текст письмового звернення, отриманого ними відповідно до параграфа 1 Статті 11, відомим експортерам та органам влади експортуючого Члена СОТ, а також за вимогою надавати іншим зацікавленим сторонам. Належна увага повинна звертатися на захист конфіденційної інформації, як це передбачено у параграфі 4.
12.2 Зацікавлені Члени СОТ і зацікавлені сторони також мають право надавати інформацію в усній формі після обгрунтування такої необхідності. У випадках, коли така інформація надається в усній формі, зацікавлені Члени СОТ і зацікавлені сторони згодом будуть повинні надати цю ж інформацію у письмовій формі. Будь-яке рішення органів розслідування може грунтуватися лише на такій інформації та аргументах, які знаходяться в архівах письмових документів таких органів і які за вимогою надавалися зацікавленим Членам СОТ і зацікавленим сторонам, що беруть участь у розслідуванні (при цьому відповідна увага приділялася необхідності захисту конфіденційної інформації).
12.3 Органи влади повинні, коли це можливо, своєчасно надавати можливість всім зацікавленим Членам СОТ і зацікавленим сторонам ознайомитися з інформацією, яка стосується їхніх випадків, яка не є конфіденційною, як це визначено у параграфі 4, і яка використовується органами влади для ведення розслідування з компенсаційних мит, а також підготувати доповіді на основі цієї інформації.
12.4 Будь-яка інформація, яка за своїм характером є конфіденційною (наприклад, тому, що її розкриття надало б суттєвої конкурентної переваги конкурентові, або тому, що її розкриття спричинило б значні несприятливі наслідки для особи, що її надає, або для особи, від якої особа, що надає інформацію, її сама отримала) або яка надається на конфіденційній основі сторонами розслідування, повинна у разі наведення поважної причини розглядатися органами влади як конфіденційна. Така інформація не
розголошується без спеціального дозволу сторони, що її надає.
12.4.1 Органи влади повинні вимагати від зацікавлених Членів СОТ або зацікавлених сторін, що надають конфіденційну інформацію, подання неконфіденційного узагальню вального резюме такої інформації. Ці резюме повинні бути достатньо докладними для того, щоб дозволити зрозуміти сутність інформації, яка подається на конфіденційній основі. У виняткових випадках, такі Члени СОТ або сторони можуть зазначити, що така інформації не піддається узагальненню. У таких виняткових випадках повинно надаватися пояснення причин, з яких узагальнення інформації не є можливим.
12.4.2 Якщо органи влади виявлять, що прохання про конфіденційність не є виправданим і якщо особа, що надає інформацію, не бажає надати гласності цій інформації або дозволити її розголошення у формі узагальнювального резюме, ці органи можуть ігнорувати таку інформацію, якщо їм не буде надано підтвердження з відповідного джерела про те, що ця інформація є достовірною.
12.5 За винятком обставин, передбачених у параграфі 7, органи влади в ході розслідування повинні переконатися щодо коректності інформації, яку надають зацікавлені Члени СОТ або зацікавлені сторони і на якій грунтуються висновки цих органів.
12.6 Органи розслідування можуть проводити розслідування на території інших Членів СОТ, коли це є необхідним, за умови, що вони завчасно попередять такого Члена і що такий Член не заперечує проти розслідування. Крім того, органи розслідування можуть проводити розслідування у приміщеннях фірми і можуть вивчати документацію фірми, якщо (a) фірма на це згодна і (b) такого Члена СОТ попереджено і він не заперечує проти розслідування. До розслідувань у приміщеннях фірми застосовуються процедури,
передбачені у Додатку VI. При дотриманні вимог щодо захисту конфіденційної інформації органи влади повинні оголосити результати будь-якого такого розслідування фірмам, яких вони стосуються (або забезпечити їх надання відповідно до параграфа 8) і можуть оголосити такі результати особам, що подавали звернення.
12.7 У випадках, коли будь-який зацікавлений Член СОТ або зацікавлена сторона відмовляє у доступі до необхідної інформації, чи іншим чином не надає її протягом розумного періоду часу, чи суттєво перешкоджає веденню розслідування, попередні і остаточні визначення, як стверджувального, так і заперечувального характеру, можуть робитися на підставі наявних фактів.
12.8 Перед тим, як робити остаточне визначення, органи влади повинні поінформувати всіх зацікавлених Членів СОТ та зацікавлені сторони про суттєві факти, які перебувають у розгляді і які являють собою основу для прийняття рішення щодо застосування остаточних заходів. При такому повідомленні сторонам надається достатньо часу для захисту їхніх інтересів.
12.9 Для цілей цієї Угоди, "зацікавлені сторони" включають:
(i) експортера, іноземного виробника або імпортера товару, щодо якого ведеться розслідування або ж торговельне чи виробниче об’єднання, більшістю членів якого є виробники, експортери чи імпортери такого товару;
(ii) виробника аналогічного товару у країні імпортуючого Члена СОТ або торговельне чи
виробниче об’єднання, більшість членів якого виробляють такий аналогічний товар на
території імпортуючого Члена СОТ. Цей перелік не забороняє Членам СОТ включати до числа зацікавлених сторін вітчизняні або іноземні сторони, крім тих, що вже зазначені вище.
12.10 Органи влади повинні надати можливості промисловим користувачам товару, що перебуває під розслідуванням, і представницьким організаціям споживачів (у тих випадках, коли товар, як правило, продається у роздрібній торгівлі) надати інформацію, яка стосується розслідування, щодо існування субсидії, шкоди та причинно-наслідкового зв’язку.
12.11 Органи влади повинні приділяти належну увагу труднощам, що можуть виникнути у зацікавлених сторін, зокрема невеликих компаній, при поданні інформації на їхню вимогу і надавати їм будь-яку можливу підтримку.
12.12 Процедури, означені вище, не мають на меті завадити органам влади Члена СОТ оперативно діяти в плані порушення розслідування, досягнення попередніх або остаточних визначень, чи то стверджувального, чи заперечувального характеру, або ж застосування попередніх чи остаточних заходів відповідно до положень цієї Угоди.
Подібна інформація про інші країни  
Інші документи по цій країні  
IT та телекомунікації PR та реклама Будівництво Валюта Вироби з чорних та інших некоштовних металів Географічне розташування Державний устрій Довідкова інформація Економічне співробітництво Економічні новини Енергоносії Законодавство у сфері ЗЕД Захист внутрішнього ринку Зв'язок ЗЕД Інвестиції Інформаційно-аналітичні послуги Інше машинобудування Інші послуги Каміння, скло, кераміка Консалтингові послуги Кон’юнктура ринків Макроекономічні показники Митно-тарифне регулювання Міжурядова комісія Мінеральна сировина Населення Національна символіка Нетарифне регулювання Святкові дні Страхування Товари агропромислового комплексу Товари деревообробної промисловості Товари кольорової металургії Товари легкої промисловості Товари фармацевтичної промисловості Товари хімічної промисловості Товари целюлозно-паперової промисловості та друкована продукція Товари чорної металургії Точне машинобудування Транспорт Транспортне машинобудування Транспортно-експедиційні послуги Туризм Фінансові послуги

 
Підписка на оновлення  

Українські експортери
ДИСКАВЕРИ БУРОВОЕ ОБОРУДОВАНИЕ (УКРАИНА), ООО
ул. Яворницкого, 41, г. Стрий, Львовская обл.
НЕПТУН, ООО
3-ий пер. Шевченка, 3, с. Б. Дальник, Беляевский район, Одесская область
КРАСОТА И ЗДОРОВЬЕ, ООО
ул. Сомовская, 12 Б, Харьков
КРИСТАЛЛ, ВИННИЦКИЙ ЗАВОД, ДП
ул. 600-летия, 21, г. Винница
Експортоспроможна продукція
KSG АGRO, ХОЛДИНГ
Туши и полутуши свиные

ТЕХНОТОН-ЛУГАНСК, ООО
Нить полипропиленовая мультифиламентная

КАЛИБР, ООО
Болты

Комерційні пропозиції
ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "БАЄР АФЛАК"
Компанія зацікавлена в реалізації фармацевтичної прощукції в Україні

DOMESTAV, LTD.
Компанія зацікавлена в експорті ламелей для каркасу ліжка зі смереки, ялини, сосни, тополі або вільхи. ...

MIVINA S.R.O.
MIVINA s.r.o. зацікавлена в поставках з України: сантехніки, керамічної плитки, покрівельних матеріалів, ...

Тендери за кордоном
Бововняний очіс
Security Paper Mill India

Відбор компаній для проведення незалежних сертифікації та інспектування прибережних проектів
Oil and Natural Gas Corporation Ltd.

Аукціон на право користування надрами родовища кам'яного вугілля "Ташкумирське"
Держкомітет промисловості, енергетики та надрокористування Киргизької республіки